2016. február 10., szerda

Lépcső kérdés - inspirációk

Szeretnék egy hangulatos lépcsőt varázsolni a házunkban.  Ilyesmire gondoltam:



vagy valami hasonlóra


Adva van a házunkban egy lépcső, ami elég lestrapált állapotban van. Elég nagy kihívás, nem szeretném elrontani, ezért jó ideje gyűjtöm az inspirációkat hozzá.


ütött- kopott lépcsőnk

Már elkezdtem lecsiszolni a tetejét. A multicsiszolóm nem vitte a vastag lakkozott fafelület. Sebaj, gondoltam én, hozom az excenter csiszolómat. 




Nem hittem el, hogy ez sem viszi le a felületét. Ezzel a csiszolóval idáig a legkülönbözőbb fafelületeket is le tudtam csiszolni.  Fél órát küzdöttem egy lépcsőfokkal, végül feladtam. Most azon gondolkodom, hogy lefestem a fát és a homlokfalat is ami műkőből van. Ha van ötletetek szívesen fogadom! Addig mutatok pár érdekes vagy szép megoldást hasonló lépcsőkre. Nektek melyik tetszik? 


Nagyon hangulatos, a nagylányom kedvence.


Ez csak színes fallal mutatna jól


Fehér kis szürkével - tetszik! 



A lépcső nagyon tetszik, az ajtó mintája nekem már sok hozzá, de igazán különleges lett a végeredmény. 


Ez nagyon tetszik, illik a környezetébe. 

Ez annyira hangsúlyos, hogy csak a fehér 50 árnyalatát tudnám elképzeli hozzá a szobába :-) 


Szép, tetszik!


Itt már látom mennyire sok dolgom lesz, amíg csak leglettelem a széleket, festek és esetleg stencilezek is... 


Jópofa lépcső, el tudnám képzelni a család születési dátumaival vagy valami személyes felirattal is.

Nagyon színes, de egy gyerek biztos imádná a szobájába vezető lépcsőn!

Vissza a természetbe! - kedves


Színes egyéniségűeknek! 

Szivárványos :-) 

Ez a csíkos, nagyon tetszik! 

Még kopottan is nagyon klassz! És mekkora ötlet, persze hatalmas munka lenne kivitelezni.


Nekem ez már nagyon sok, de ebben a villában jóé mutat.

Egy újabb feliratos










Mint láthatjátok a lehetőségek száma végtelen, már csak meg kell találnom a helyes középutat. Szép, világos és használható legyen. Úgy gondolom Lignocolor festék lesz a megoldás! De tegyek alá alapozót? Lakkozzam majd? ( Nem szeretnék fényes felületet! ) Bírni fogja a strapát? 

Fotók: innen

További inspirációkért kövesd a Facebook illetve a Pinterest oldalam, amiket itt tudsz elérni.

  



2 megjegyzés:

  1. Végül milyen lett a lépcső? Nagyon kíváncsian várom a fotókat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Judit! A lépcső még nincsen kész, ígérem teszek fel majd róla fotókat, ha elkészültem. :-)

      Törlés